Mösspåtagningen och sista studentmötet avklarat.

Jag kommer inte få så bra betyg som jag trodde, men jag är inte alls så besviken som jag tänkte att jag skulle bli. Jag är bara nöjd att jag har tagit mig igenom det här året nu.
Sista studentmötet är avklarat nu och det kändes som om klassen kunde enas någorlunda, trots det vanliga tjafset och gnället.

Mösspåtagningen var ju en upplevelse, tydligtvis allt för stark för att jag skulle kunna skriva om det tidigare.
Okej, Almedalsgrejen var ju kanske den största besvikelsen någonsin - dåligt jobbat festkommittén. Men Gute var ju jäkligt kul, även om Filiz fick en allergisk chock och fick gå hem tidigare än väntat.
Jag orkar inte dra sovhistorien, så jag lägger upp några bilder från kvällen istället.

image146


image147

image148

Kommentarer
Postat av: aze

haha det KAN inte ha vart värre än almedalsgrejen förra året iaf.

2008-05-30 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0