Diverse

Fett trött tjej med huvudvärk efter träningen idag. Mycket trevlig träning, det kändes bra på många sätt. Lite motigt ibland bara, när man gör misstag som man trodde att man hade avancerat från. Men det är väl som livet, man kan inte göra misstag tillräckligt många gånger.

Mitt rum, som ger mig bra vibrationer. Bobban över sängen, syskonen över nattduksbordet och lite kludd på garderoben. Känns lite som mitt rum i Frankrike, min egna punkt i tillvaron. Mitt.

 

Pärken gör mig väldigt glad just nu, jag känner att jag blir bättre. Inte alls som förra våren, jag gör framsteg på riktigt nu. Dessutom har jag hängt med Albin och Gustav hela dan. Jag har känt mig mer levande än jag gjort på länge, som att jag vaknat upp på riktigt nu. Kan varit allergibesvär som gjort mig så närvarande också. Haha.

Jag och Albin åkte en sväng ikväll också, det var behövligt med en pratstund. Albin är ju överintelligent, fast eftersom han knappt har något närminne, någon koncentration eller organisationsförmåga så har han ingen större nytta av det. Freak!

Jag köpte en present till pappa också, en fröpåse och ett kort. Han blev glad, mest för att det var ett lustigt kort på en vig tant. Han är lite lättroad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0