Stockholm

Här sitter jag på ett hotellrum i Gamla stan och myser med mamma.
Vi har ätit kyckling till kvällsmat och vaniljhjärtan till efterrätt.
Jag tycker egentligen inte om vaniljhjärtan, men det är en av mammas favoriter, så vad gör man inte?
Vi har köpt massvis med tidningar, skvaller, Glamour, Sofis mode osv....så det är nog vad den här måndagkvällen kommer gå till.
Jag har haft andningsbesvär sedan igår, vilket inte är så skoj när man nu är här och ska knalla runt en del.
Idag har jag legat på rummet och vilat mest, men imorgon ska jag ut på gatorna med bricanylen i handen.
Hoppas att det går bra, jag ska ju vara den som hjälper till med klänningen och sånt, jag är liksom maid of hounor.

Så fort jag kommer hem så lägger jag upp en bild på inbjudningskortet, det är så jäkla snyggt!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

you're smokin hot and you know it!!

2008-02-25 @ 21:59:01
URL: http://malinstengard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0