Sämsta jävla söndag

Bakfyllan.
Jag sitter här och försöker samla mig lite, skulle ju skriva en essä om realismen men det sket sig mest. Jag kom på att jag hade en blogg som jag aldrig skrivit på istället.
Pratar med David i Berlin också, shit vad jag vill dit!
Freddi slutar sent som fan, kommer väl hem halv tio kanske, men Lisa ska komma förbi.
Såg på Torsk på Tallin förut idag, halvdöd på soffan med Schnappi och Alex.
Huja! Men vafan imorgon blir jag lycklig igen.
Det är ju tur att man inte är bitter iaf.

188 dagar, it's nice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde nämna mig oftare.

då blir din blogg en succé!

2009-08-06 @ 19:37:29
URL: http://nadjaruthstrom.blogspot.com
Postat av: elin

fint huvud du har!

2010-11-23 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0