Lycka

Man kan vara lycklig på grund av många saker. Eller tack vare kanske.
Man kan vara lycklig när man ser på Gad Elmaleh och skrattar åt franska skämt.
Man kan vara lycklig åt att man snart ska träffa underbara människor.
Man kan vara lycklig åt att man känner sig enormt groovy när man är tillsammans med sin karl.
Man kan känna sig lycklig över att ha kvar sina vänner trots att de ibland känns så långt borta.

Just nu är jag lycklig över att jag känner mig inspirerad till att skriva. Jag ska försöka få ner en berättelse ikväll. Jag ska vara mig själv till lags. Att komma till den insikten gör mig väldigt lycklig. Och det finns inte mycket som kan toppa den känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0