Svag

Är hur jag känner mig. Fyyfan vilken dag det har varit. Jag mår som äh jag vet inte vad och ser så jävla ofräsch ut.

Men idag blev man glad! Speciellt när man väcks halv nio på morgonen av ett himla sms och tycker att livet känns piss. Men sedan ser innehåller och blir glaaad! Hon frågade efter mig! Jag blir helt kär igen.
Sen ringde Kajsa och det var niiice! Fuck vad svårt det kommer bli i Italien, speciellt nu när man är van vid bögfan.
Efter det så drack jag två liter te och kände mig nöjd och mysig. Fortfarande sjuk, men snäppet bättre. Vid tvåtiden så åt jag goood mat, nån kycklinggryta som faster Annelie hade lämnat efter sig. Jag kände mig på topp, men sen dog det.
Jag vaggades in i en enorm paltkoma och kunde inte röra mig från soffan på flera timmar.
Elin ringde och det var fint, men ajg orkade inte prata. Jag var verkligen helt slut i kroppen och hela skallen!

Sen ställde jag in mitt möte med Mathias :( och däckade. Pappa kom hem (jag hänger hos honom nu när jag känner mig så risig, mest för att jag inte orkar röra mig men också för att det är så jävla schysst här) och försökte få liv i mig.
Han försökte prata med mig, men det gick inte. Jag satte mig vid datorn och började svettas, det var ett gigantiskt projekt att ta sig dit. Haha, jag kan bara tänka mig hur jag såg ut när han försökte kommunicera med mig.

Anyways, promenad ner till affärn på fem minuter och sedan kolla om jag har fått min jävla lön. Och se på satan, det hade jag...9000 riksdaler! Livet är så jävla fint nu.
Förutom att jag känner mig som en jävla kärring på typ 150 år just nu, så känner jag mig bra.




We're just so damn fine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0