I just don't get it!

Vad är grejen med rosa läppar? Vad är grejen med idominläppar? Jag har missat något stort tror jag, för jag fattar inte.
Jag menar, Korall is the shit! Aiight?!




Det är en otroligt seg dag idag, har mest sålt medeltidsdräkter. Solen skiner, så då går man helst inte i affärer, inte när man är i Visby och turistar iaf. Och gotlänningarna, de kommer in till stan lite senare, om de ens visar sig här den här veckan. 1-3-6-1. Medeltid.



Ännu ett kort från min underbara arbetsplats. Kom hit kom hit! Snart är Pippitröjorna tillbaka och det gäller att vara först till kvarn.

Kommentarer
Postat av: nathalie

alltså älskar dina bilder, mer sånt! snyggt med nya färgningen förresten! greetings från SKÅNE :)

2009-08-03 @ 13:28:22
URL: http://ntai.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad använder du för smink? det ser så fräscht ut =)

2009-08-04 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0