Solsken och vattenmelon

Så ser min morgon ut just nu. Jag ska snart pallra mig ner till jobbet och spendera ännu en dag utom räckhåll för solen.
Igår så hann jag med städning och frukost, sen så körde jag ut till Kajsa med Nationalteatern uppskruvad på högsta volym. Det tog ungefär en timme att köra dit, så jag var ganska mör när jag kom dit. Vad passar då bättre om inte en cykeltur?! Vi cyklade ner till Fluntinge (?) fiskeläger, som har en asfalterad väg för att ryssen kom dit. Typ. Där svassade vi omkring och satt nere vid vattnet och plaskade.
Men det blev kallt, så vi var tvungna att ge oss av för att söka nya äventyr. I soffan. Med glass. Och Harry. Harry Potter.
Jag dreglade ovanligt mycket över Snape och Sirius, kanske för att de påminde mig om min karl som var långt borta? Efter filmen blev det en snabb middag, ty jag skulle gå och se Mikael Wiehe som spelade på Fornsalens gård (inlägg om det kommer sen). Så i ilfart, men inte mer än tillåtet såklart, for jag in till stan med Roy Orbison skrålandes bara för mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0