I drove all night

Hmm...först och främst: tisdagen var en foo jävle bra dag. Jag fick saker gjort, jag drack te med Jessica, jag åkte till Slite och jag tränade pärk. Dessutom lurades jag på kvällen och det var sköj.

Igår var det pärkträning igen, unisexträning. Det vill säga, det lockas dit herrar med löften om lammkött och ja, antingen tvärtom. Tyvärr gagnar det inte oss som vill försöka utvecklas i pärken. En kvinna på en pärkplan...jesus, det är som att gå tillbaka 100 år i tiden. Tack dagens grabbar, ni är precis som era farsor. Hu, jag orkar inte tänka på det. Ska låta Nathalie tala om detta istället.

Typ såhär trötta blev vi när vi hade varit på träningen i 20 min. Då gick vi.

 

Trötta på förtrycket, that is. Vi åkte runt en sväng först, en stack vi hem och drack te och diskuterade kvinnans situation. Mycket intressant.

Sen gjorde jag en onödig sak, som kanske var lite dum. Fast sweet.


Kommentarer
Postat av: Emelie - fotoblogg

ojdå, trött efter 20 minuter? Det måste ha varit ett krävande pass!

2010-04-22 @ 22:19:14
URL: http://emeets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0