Horans sång

"Men min egen dotter ska ALDRIG sälja sitt kön
hon ska ha arbete och hon ska ha riktig lön
hon ska bli en jämlik kvinna
som kan säga nej
och endast har en känsla att vinna
när hon säger
"jag älskar dej"


Äntligen kom min skiva! Jag är så nöjd och glad! Dessutom så har jag spenderat kvällen med en av mina favvisar, finaste perfektaste superhjälten Cat Girl. Hon är nice hon. Åka till Maxi och köpa äckligt kaffe i pappersmuggar, för att sedan inse hur idiotiskt det var att vi inte köpte ett helt paket kaffe istället. Vi skulle ju ändå hem till henne!! Sen att på vägen därifrån inse att man har glömt att köpa kaffebröd är beklämmande på många plan. Självklart det uppenbara - vi hade GLÖMT kaffebröd. Sedan det sjuka - KAFFEBRÖD. Jag är en tant.




Hörru!!! Men jag säger ju bara det uppenbara, med tre tusen ord - snygg!! Ibland mår man bara så bra av att vara just sig själv. Att iaf försöka vara en fri människa, att våga tänka på hur jobbigt allt kanske kommer bli. Eller så blir det inte jobbigt. Att kunna acceptera att livet är otroligt fint när man får äta mjukglass till frukost och läsa högt för personer som gör en glad. Eller låta dem välja nagellack, idag blev det lila. Det får mina fingrar att se jättekorta ut. Men det gör inget, allt blir så rörigt när man tänker för mycket. Imorgon kommer att bli en utomordentligt bra dag.

Hela helgen har varit ett utomordentligt pittoreskt arrangemang, om ni förstår vad jag menar? Fredagen var fiiin, lördagen var sweet och söndagen awesome. Till på köpet fick jag en ball måndag med tre av mina för tillfället trevligaste människor. Trivselmänniskor, haha!

"Livet skulle bara vara John Silver och rosor
och jag gick och köpte lite finare trosor
men alldeles förgäves, innan sommaren var slut
packa han sin väska, tog farväl och gav sig ut."

Kommentarer
Postat av: cat girl

hahaha du överdriver inte liiiiiiiiite du naj

2010-04-13 @ 02:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0