Friskt vågat

Att ge sig ut på en promenad idag...det började regna efter halva biten. Som tur var är det ju varmt ute idag, så det gjorde nog inget. Känner bara att jag måste röra på mig, trots att jag är rädd att gå ner mer i vikt. Det rasar, hela tiden. Jag visade mamma att jag minsann åt, genom att trycka i mig en stor tallrik pommes med bearnaisesås när hon var och hälsade på på jobbet i lördags. Gott och nyttigt!
Men jag tror att jag borde stanna nu, det finns inte så mycket mer att göra sig av med, så länge jag fortfarande äter pizza och pommes och nachos med 1 kg smält ost på varje dag. Och det har jag ju ingen lust att ändra på, pizza är det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0