Nya perspektiv

Jag satte upp mig på fyra, nej, fem lägenheter igår. Sweet. Jag tror att jag kommer få...eh, cirka noll av dem. Jag tror också att jag är sjukt trött idag. Trots att jag är uppe såhär tidigt.
Igår stack jag och Marcus ut på en upptäcksfärd, mycket välbehövligt att sträcka lite på benen. Vi åkte till Högklint och sen gick vi söderut, vet inte hur långt. Vid en blå bänk...på någons tomt,...stannade vi till och kedjerökte ett tag. Nu har jag inga cigaretter kvar och vet inte hur jag ska klara mig i helgen. Dags att sluta?

Jag har funderat en del kring beroendet/behovet av människor. Hur det liksom lätt kan ta överhanden, eller iaf har det varit så för mig i många relationer. Framför allt  vänskapsrelationer, vet inte riktigt varför.
Är det inte möjligt att man kan vara en strong independent womah som jag, så att man inte behöver människor, men gärna vill ha dem i sitt liv? Är inte det lite bättre att vilja ha någon nära sig eller att ha dem för behovets skull?

Jag känner mig förvirrad.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag med.

2010-05-14 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0