Trassligt hår

Som vanligt när jag har haft en svacka är mitt hår trassligt. Jag sitter och reder ut det nu. Och ser på Factory Girl, trots att jag egentligen skulle göra det med Ville.
Men jag behövde den nu. Jag behövde lite Edie Sedgwick och lite inspiration. Nu känns allt bättre och mitt hår är nästan okej igen. Nästan.


Känner ett oerhört sug efter att se på alla de där gamla filmerna som vi såg på förr. Jag täbkte lite på det förut idag, att jag ibland kan sakna det gamla. Den gamla goda tiden. Men sen kommer jag ihåg hur det egentligen var, genom all glittrande glorifiering - destruktivt. Ett tag var det ledordet i min tillvaro, utan att jag ens visste om det.
Jag vill gärna tänka att det fanns något fint i allting med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0