Död

Trött, sliten som fan och med illaluktande fötter. Ska det vara så?
Hade en fantastisk dag på jobbet, mest tack vare Sonja och Annica.

Nu ska jag vila en liten stund, men sen blir det nog ut på stan en sväng. Måste träffa alla bra människor som gör mig lycklig. Jag behöver något att vara glad över nu. Något underbart. Nåt som stannar kvar.
Den ska jag sjunga för Lisa och Sebbe ikväll.

"Är jag så himla speciell?
Har bara känslor för en kväll,
sen är det dags för nya tag.
Finns säkert nån bättre jag kan få,
snällare och vackrare och då
vill jag ha chans att säga ja"

Känner mig ganska värdelös, men jag får göra som Barney och känna mig awesome istället.
Man måste ibland inse att man inte kan ge människor det de behöver, att man inte kan göra dem lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0