Aj löve ju

MaryM säger: mm, tur att jag är av titaniumbajs, det är fett dyrbart. så jag blir inte bajs menar jag

Fröken K. säger: Min dyrbara juvel  

Kära B1, låt oss byta ringar. Jag har redan älskat dig i nöd och lust, jag kan lika gärna göra det med en fancy ring på fingret. i don't need no man to fullfill me anyway. I'm a strong independent womah, men jag säger som du; I frikkin need you för att fungera.


Fan vilka snygga bröllopskort vi kommer få. Tapetsera?

"ge mig ett tecken, bara ett...vad som helst!"

Kommentarer
Postat av: B1

Jag gifter mig med dig när som helst! 4-ever din liksom. När ska vi kolla på ringar? (Helt seriöst menat)



PUSS älskling

2010-05-15 @ 09:46:44
Postat av: Maria

vi gör det när jag kommer upp, baby! eller du kommer hit, ja, när jag har pengar helt enkelt.

2010-05-15 @ 21:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0