Jobbig måndag

Idag ska jag göra viktiga saker, vilket också betyder att det är jobbiga saker. Eller?
Ja, men det är inga roliga saker och tyvärr så måste jag göra dem. Blä.
Ikväll funderar jag på lite filmkväll. Mathias har ju också kommit hem. Typ sweetnice. Om jag orkar, ska ju jobba sen också. Till nio. Shit vad viktig jag är.

"Moderater är fan de fulaste människor som finns. Nämn en snygg moderat!" Det är lustigt att hänga med Albin.

Dessutom så kommer det ta jättelång tid innan jag får träffa en viss person. Typiskt jobbigt.


Kommentarer
Postat av: Albin

Jag motsäger mig själv och drar till med Filippa. Jag menade nog egentligen Folkpartister.

2010-05-20 @ 15:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0