Ledsen, liten, trött och kall

She ain't goin' nowhere, she's just leavin'.
She ain't goin' nowhere she can't breathe in.
And she ain't goin' home, and that's for sure.

She's not sitting and cryin' on her suitcase.
She has no second thoughts by the road.
But she got feelings that need some reparin'.
And she did not give a damn that it showed



Den här bilden tog jag någon gång i februari när jag hade gråtit väldigt mycket. Det var en natt, typ som den här. Men jag gråter inte nu. Bilden är ju rätt ful, så det kanske glädjer någon. Nu ska jag rycka upp mig och nå nirvana. Eller ta en cigg till. Sista.
Siesta!
Dit måste vi gå José, när du kommer hem igen. Och kolla på söta pöjkar som går med sina mammor på stan. Sånt gillar vi allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0