Ojojoj!

Idag har hittills varit en fantastiskt dag! Fan vad jag skryter jämt och ständigt, men man får väl passa på när man mår så bra som jag gör nu.
Har precis kommit hem efter att ha hämtat lillskrutten på dagis och svängt förbi mitt jobb. Skönt, jag börjar hela tjugo minuter senare än vad jag trodde att jag skulle göra. Sovmorgon?
Madeleine kom hit innan elva nångång och gick vid fyra när jag styrde stegen mot Bogen, dagiset alltså. Det var välbehövliga timmar av prat. Det känns så skönt att vi börjar få så fin kontakt, som om det är något som fattats i mitt liv utan att jag har insett det. Jag gillar att komma till insikt. Speciellt när det handlar om en själv, för det kan man nästan alltid ändra på.

 

Sen så har jag satt upp mig på tre nya lägenheter, yes...alla på Gråbo. Jag tänker inte ge mig, jag vill bo här!! En av dem var Bostad Direkt, så jag antar att man får reda på rätt snabbt om man får någon förfrågan. Men såklart så har nån himla människa med tusen dagar mer än mig satt upp sig på alla dem också. En etta och två treor. Hoppashoppashoppas!! Sen måste jag bara hitta någon att bo med...men äh, allt ordnar sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0