Perra

Jag lyssnar på Josefins bror. Han var rätt ball ändå, när han gjorde musik.
Fast jag är glad att jag mår bättre nu, annars skulle fraser som "jag är allt jag har, alltid allt jag har" och "jag vill inte dö, jag vill bara slippa leva" dragit ner mig ganska hårt ikväll.
Jag har gråtit en skvätt och beklagat mig lite. Kajsa säger uppmuntrande ord som dajmkryssare och bajs på snoppen. Det är roligt om man kan föreställa sig hennes röst i huvudet.

Hu, nu kommer den igen. Låten som jag måste lyssna på för att rensa ut.

Jag saknar inte dig, inbillar jag mig
Du har inget som är bra, du råkar bara va
allt jag vill ha
Men så finns det ingen kärlek kvar
Nej, nej, nej
Jag har inga känslor kvar
för dig
Men tänker på de minnen som vi har
Och jag orkar inte mer

Inte för att det slår så rätt som det kanske har gjort förr, men för att jag behöver tårarna.

På ytan är allting bra, där vill jag va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0