Thursday turn off

Det är inte alls svårt för mig att stänga av. Men att kunna lita så mycket på en person att jag verkligen kan tillåta mig att behöva den människan, det är svårt. Jag kanske har alldeles för höga förväntningar på mänskliga reaktioner, vad vet jag... ingenting troligtvis. Kanske är det därför som jag oftast är så glad, för att jag inte förstår någonting.
Jag får väl göra det som jag gör bäst, då blir ingen ledsen. För det mesta är ändå mitt fel. Det är lätt att säga att man inte vill tjafsa, men vad säger man när man inte känner sig rätt behandlad? Ingenting, så blir det inget tjafs.

Måste prata med Linnéa om lägenheten idag. MÅSTE verkligen det. För jag måste flytta in med henne, annars så kommer jag att dö. Omge sig av människor som bryr sig om en och ser en, det är nyckeln till framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0