Nya perspektiv

Jag kan klara allt, jag svär. Försöker peppa mig själv och känner den där ångesten näs allt svartnar för ögonen. Illamåendet är nog värst.

Men sen kommer jag på att allt går att vända, en situation är bara en situation. Jag kan klara allt. Jag kan själv bestämma om jag låter saker påverka mig eller inte. Jag kan själv bestämma hur långt jag vill nå. Jag vill till toppen. Jag vill till Kuba. Jag vill också skåla i punsch och fira min examen. Det är sånt jag vill.
Jag vill veta vad jag vill.

Allt kommer att bli bra.

Allt är bra.

Så himla enkelt. Allt jag behöver göra är att bestämma mig och få kontakt med den där inre kraften. Min källenergi. Den som gör allting bra.
Jag kanske flippar lite nu, men jag försöker gripa tag i mitt eget öde, i mitt liv. Jag vill bara ha alla de där positiva upplevelsena som finns där ute. Jag vill få allt att fungera nu. Det kan börja nu. Det kommer att börja nu. Det börjar NU.

Kommentarer
Postat av: isabell

du kommer klara det älskade maria! börja med något litet som du är säker på att du kommer klara av, sedan du tar du en ny sak och en ännu en ny! you can do it! <3

2011-03-16 @ 13:43:50
Postat av: isabell

du kommer klara det älskade maria! börja med något litet som du är säker på att du kommer klara av, sedan du tar du en ny sak och en ännu en ny! you can do it! <3

2011-03-16 @ 13:44:20
Postat av: isabell

du kommer klara det älskade maria! börja med något litet som du är säker på att du kommer klara av, sedan du tar du en ny sak och en ännu en ny! you can do it! <3

2011-03-16 @ 13:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0