Land

Jag vaknade, väldigt trött. Men min sömn har varit väldigt märkligt fördelad de senaste dagarna, vilket kan bero på att jag tar en tre timmars middagslur på eftermiddagen. Det kanske inte är riktigt ultimat, men uppenbarligen funkar det. Så jag vaknade, läste ut Just Kids och grät.

Sen gick jag in i duschen och stannade där i fyrtiofem minuter, det var välbehövligt. Jag känner mig alltid så smutsig efter att jag har varit i Stockholm och den här gången höll det i sig länge.
Jag gillar att dricka micrat kaffe och äta choklad till frukost. Det brukar oftast vara ett sånt projekt att göra något annat och jag känner att den här dagen inte har tillräckligt många timmar för att jag ska lägga tid på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0